Levering

Normalt har du varene på postkontoret 2-3 dager fra vi har mottatt din bestilling. Postkontoret gir deg beskjed når pakken kan hentes.

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg, vil du bli fakturert for fraktkostnadene.

Varene dine pakkes på nettlageret og sendes til deg. Du velger om du ønsker levert hjem, eller til hentested. Ved valgt levert til hentested så må ordren hentes ut innen 14 dager etter du har mottatt første hentevarsel. Forblir ordren uavhentet, så vil ordren bli returbehandlet/kreditert automatisk. I tillegg, vil du bli fakturert for fraktkostnadene.

Bestillingsvare Her må du beregne lengre leveringstid da vi må bestille varen fra leverandøren. Du blir opplyst om dette på produktsiden. Normalt skal ikke dette ta mer enn 30 dager. Vi tar kontakt med deg dersom det oppstår forsinkelser eller leverandøren ikke klarer å levere.

Retur

SLIK RETURNERER OG BYTTER DU VARER KOSTNADSFRITT

Har du en kundekonto hos oss med ordrehistorikk:

  1. Logg inn på din profil.

  2. Klikk på «Returnere» for å registrere retur på den ordren returvaren tilhører.

  3. Via menyene velger du varen(e) du ønsker å returnere. Ønsker du å bytte til en ny vare, så plasserer du enkelt en ny bytteordre underveis i samme prosess og fortsetter.

  4. Når retur er registrert, vil du kort tid etter få tilsendt en QR-kode per epost fra Posten.

  5. Ta med deg returpakke og mobiltelefon med QR-kode til et av Postens innleveringssteder (postkontor / post i butikk). Hos Posten skriver du ut en adresselapp ved å skanne QR-koden, og fester den på pakken før sending.

  6. Ta gjerne vare på kvitteringen fra Posten. Den kan du bruke til å spore din egen retursending.

Etter at vi har mottatt og håndtert din retur, så vil vi kreditere deg beløpet tilbake til benyttet kort (evt. din faktura). Du må beregne 7-10 virkedager etter du har sendt din retur innen retur er behandlet og kreditert av oss.

Hvis du ikke har en kundekonto med ordrehistorikk hos oss, så må du registrere din retur her.

Husk at du alltid kan returnere og bytte varer kjøpt i nettbutikken!

For full oversikt over dine ordre og enkel registreing av retur og bytte, så anbefaler vi at du logger inn på din profil (evt oppretter ny profil).

Hvis du likevel ønsker å returnere eller bytte varer handlet på Visker.no, uten å opprette bruker/logge inn - benytt skjemaet under. Følg så instruksjonene, så mottar du på slutten av prosessen en QR-kode fra Posten.

NB! E-postadressen må være den samme som ordren ble registrert med.

Ordrenummer

Vennligst oppgi ditt ordrenummer

Epostadresse

Vennligst oppgi din epostadresse

Tilbakebetaling etter retur:

Kortbetaling: Vi vil refundere deg beløpet tilbake til benyttet betalingsmiddel.

For at returen skal bli godkjent

Dersom du ønsker å returnere en vare, er det viktig at du setter deg inn i hvilke krav vi stiller til tilstand på produkt og emballasje knyttet til returen.

Produktet må returneres i samme stand som da det ble kjøpt. Vi må dessverre avvise produkter som bærer preg av utstrakt bruk eller har synlige skader/riper

Produktet må være rengjort.

Ikke benytt teip eller skriv rett på originalemballasjen.

Vi forbeholder oss retten til å ikke ta imot returnerte varer som ikke returneres i sin originale emballasje. Husk at vi skal kunne selge varen på nytt.

Pakk inn varen slik den ble levert. Ved retur er du ansvarlig for varen. Når du skal returnere eller bytte skal varen være ubrukt og returneres i en uskadd originalforpakning. Be gjerne om kvittering fra Posten på at du har levert inn pakke til retur.

BETALING

HOS OSS KAN DU BETALE VIA BANKKORT, VIPPS ELLER KLARNA.

Oppkrav
Vi tilbyr ikke oppkrav.
 
Kunder på Svalbard

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 236,- .